Samolot - apartament HOLANDIA

Cześć kochani!

Dziś przybliżę Wam nasz pobyt w hotelu - samolocie. Był to nasz prezent ślubny od znajomych, czekaliśmy na wolny czas i ładniejszą pogodę na wykorzystanie go.

Wrzucam link do bookingu do tego hotelu, myślę, że to świetny pomysł na prezent dla kogoś, kto uwielbia podróżować i latać samolotem! Jest to Hotel Vliegtuigsuite Teuge, jeden samolot przekształcony na apartament, obejmuje całą powierzchnię 120m2 i długość prawie 40 metrów na ogrodzonym terenie tuż przy lotnisku w mieście TEUGE. Oferuje w pełni wyposażony kokpit, zachowany w oryginalnym stanie.

Na pokładzie jest również sauna i wanna z hydromasażem.

Jest również taras, na którym można wypić sobie kawkę lub zjeść posiłki, niestety jak byliśmy było bardzo wietrznie i z tego zrezygnowaliśmy. Z okna sypialni widać pas startowy i miejsce do tankowania prywatnych samolotów, co umilało nam wieczór - jesteśmy zafascynowani tym :)

Aneks kuchenny znajdujący się w samolocie jest bardzo dobrze wyposażony - lodówka, kuchenka mikrofalowa, piekarnik, zmywarka, ekspres do kawy -są różnego rodzaje kawy i herbaty co dla mnie bardzo duży plus, a co ciekawe jest również kranik z wodą już gorącą, przygotowaną do zalania kawy lub herbaty :)

Jak tylko dojechaliśmy bardzo miła Pani przywitała nas z uśmiechem oraz kawałkiem ciasta. Dostaliśmy też kartkę z życzeniami ślubnymi - również PO POLSKU. Rozmowę prowadziliśmy w języku angielskim, Pani o wszystkim nas poinformowała, pokazała co i jak działa, z czego możemy korzystać i umówiliśmy się, że o 9:00 przyniesie nam śniadanie.

ŚNIADANIE było perfekcyjne! Najlepsze jakie w życiu jadłam, nie wiedziałam co jeść, a czego nie - - tyle pysznych smaków. Spójrzcie jak cudownie wyglądało:

Na miejscu jest dostępny parking oraz restauracja, w której można sobie zamówić obiad prosto do samolotu. Wszystko było pyszne i pięknie podane. My zamówiliśmy sobie takie przysmaki.

Z informacji praktycznych:
-na pokładzie jest WiFi
-klimatyzacja / ogrzewanie
-rozmowa z obsługą w języku holenderskim lub angielskim (trochę też po niemiecku :))
-sauna jest elektryczna, nie nagrzewa się aż tak jak typowa sauna, max 70 stopni, co niestety jest małym minusem
-jest bardzo czysto i schludnie
-są ręczniki i szlafroki oraz kosmetyki